CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 29, 2011

saya tidak paham ???


org slalu ckp berkawan bia ramai..
tp aku ade sorg kawan nie yg die xboleh nk berkawan ramai2..
kawan aku yg sorg nie mmg friendly,baik ngn sume org,sume org suke berkawan ngn die..
nk dijadikan cerita,kawan aku nie knl ngn sorg pmpn nie..
pmpn nie pn kawan aku jgak..kawan aku nie rapat ngn pmpn tuh..
tp yg aku xphm nye..knp pmpn tuh mcm kawal hidup kawan aku nie???
kawan aku nie pulak jenis yg terlalu menjaga aty kawan2 die..
xsalah menjaga aty kawan2 tp kdg2 makan diri sendiri..
bak kata kawan aku lg sorg nie "baik xkene tmpt"...
aku kesian tgk kawan aku nie..
masalah die sume sb pmpn tuh...
kawan aku nie slalu dilema nk bt keputusan..
tp aku xsalahkan kawan aku nie..
aku tau die berat nk pkir psl masalah nie..
ble smpai ttg perasaan org mmg susah kite nk selesaikan..
xpe lah wahai kawan ku..
hadapi dengan senyuman..
aku sentiasa ade bila2 kau perlukan..
keep smiling and keep making people around you laugh !
you know how to do that...
ngee ~

0 comments:

Post a Comment